Младата дизайнерка Венета Шкодрова диктува модата в ТикТок

0

ТикТок и Инстаграм започват все по-дръзко да се налагат като модни корифеи и дори надхвърлят по авторитет някои от световните модни събития. Затова и не е изненада, че повечето находчиви дизайнери се обръщат именно към социалните мрежи за реклама и популяризиране на брандовете си.

На такъв подход залага младата пловдивчанка Венета Шкодрова, чиято марка Venetta Fashion House все повече се налага и предпочита сред родните инфлуенсъри.

Почитателки на авторската й марка са нашумелите близначки в ТикТок Рени и Сузи, които често можем да видим облечени в творенията на 27-годишната дизайнерка. Макар и бременна, Сузи с удоволствие промотира визията на Венета фешън и предизвика истински фурор сред своите почитатели. Двете тиктокърки могат да се похвалят с над 255 хиляди последователи, които редовно следят последните модни трендове, налагани от близначките.

Марката на Венета Шкодрова се харесва най-вече заради авторските модели и изключителното следване на родните традиции за запазване на качественото българско производство. За младата дизайнерка масовите продажби не са самоцел. Както самата тя казва, за нея е по-важно да даде своя принос за самочувствието на съвременната българска жена.

Затова й се доверяват не само иновативните тиктокърки, но и редица инфлуенсъри, модели и представители на шоубизнеса, сред които певицата Диона, тв водещата Деси Стоянова, Николета Лозанова и много други.

Прегледана: 115575

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече